Search found 40 matches

Go to advanced search

by Triforce Elite
Wed May 04, 2005 4:30 am
Forum: Tips & Tactics
Topic: What gender are teams?
Replies: 29
Views: 1540

1 vote for he? TWO VOTES FOR SHE! boys have waterfights the most!!! ^o)
by Triforce Elite
Wed May 04, 2005 4:27 am
Forum: Tips & Tactics
Topic: What gender are teams?
Replies: 29
Views: 1540

just after checking through a couple of profiles zero that i checked were girls:D
by Triforce Elite
Wed May 04, 2005 4:19 am
Forum: Tips & Tactics
Topic: What gender are teams?
Replies: 29
Views: 1540

i wouldnt really mind having some girls on my team...after all the more the merrier! lol.:;):
by Triforce Elite
Wed May 04, 2005 4:17 am
Forum: Tips & Tactics
Topic: What gender are teams?
Replies: 29
Views: 1540

i sorta care if its boys or girls cause it depends what they can carry and stuff, doent really matter if... theyre a boy or a girl just their skillz lol:;):
by Triforce Elite
Wed May 04, 2005 3:53 am
Forum: Humor & Fun
Topic: Soakerphilia - for the Love of Soakers - Funky Soaker Pics
Replies: 91
Views: 9102

Anyone other than me think that Isoaker's pics tend to lean towards an older audience? :bm1000: :wb2: I *AM* an older audience! :goofy: http://www.isoaker.com/Assets/Images/Humour/teletubbies_soaker.jpg :wacko: yea older audiance,but there aint really millions of 5 yr olds are there?
by Triforce Elite
Sat Apr 30, 2005 8:20 pm
Forum: Tips & Tactics
Topic: yup thats right pincer defense - uh-huh
Replies: 6
Views: 565

however 2 on 2 would be effective...
by Triforce Elite
Sat Apr 30, 2005 7:36 pm
Forum: Homemades
Topic: i need some ideaz 4 traps - post quik ! help mwa and many other ppl!
Replies: 6
Views: 566

me and my bro once made a trip wire trap,you stepped in it and a pin popped a ballon of water on your head.it was like a napalm
by Triforce Elite
Sat Apr 30, 2005 7:33 pm
Forum: Homemades
Topic: i need some ideaz 4 traps - post quik ! help mwa and many other ppl!
Replies: 6
Views: 566

waterbombs in holes are the worst trap ever! you step on it and the soles of your shoes get a bit damp! whats so good about that!???
by Triforce Elite
Sat Apr 30, 2005 7:28 pm
Forum: Water Blasters
Topic: which is better for battle - i need to know which is better forbattle
Replies: 12
Views: 708

I'm not sure about the usefulness of this particular poll. While I've known of soaker battles involving motorized vehicles (anyone see the Ferrari and soaker pics?), there is much more danger in larger accidents if care isn't taken not to mention most people soak on foot. Vehicles are alright for u...
by Triforce Elite
Sat Apr 30, 2005 7:26 pm
Forum: Water Blasters
Topic: which is better for battle - i need to know which is better forbattle
Replies: 12
Views: 708

Broncostar, i was asking for peoples opionion on transport,not their opionion on how much i know about waterfighting. plus my team is the Triforce Soakers my name is Triforce Elite. Plus i think you'd agree that you're much more of a noob than i am.
by Triforce Elite
Sat Apr 30, 2005 7:21 pm
Forum: Homemades
Topic: SSTs! - read 4 more info!
Replies: 2
Views: 447

i made a bunker,which you read about in the waterfighting bunkers thread
by Triforce Elite
Sat Apr 30, 2005 7:19 pm
Forum: Tips & Tactics
Topic: im not kiddin! waterfightin bunkers! - yeeehhhaaaawwww!
Replies: 5
Views: 551

erm soaker artillary is basiclly behind a wall firing over it
by Triforce Elite
Sat Apr 30, 2005 6:46 pm
Forum: Other Equipment
Topic: Troop Transports - No, seriously!
Replies: 30
Views: 1998

Hmm... does anyone have an idea,for a transport,for a normal street? if ur 11 yrs old and cant get a car! :cps3000: :cooll:
by Triforce Elite
Sat Apr 30, 2005 6:42 pm
Forum: Homemades
Topic: i need some ideaz 4 traps - post quik ! help mwa and many other ppl!
Replies: 6
Views: 566

i need some ideas for easy traps!
:wb1: :crazy: :wb2:
by Triforce Elite
Sat Apr 30, 2005 6:08 pm
Forum: Water Blasters
Topic: Pick Three - April, 2005 - ^
Replies: 20
Views: 1199

Hmm... id say a

1.Max-D secret strike
2.CPS 3000
3.CPS 1-3-5

:cps3000: :cps3000: :cps3000: :ss50:
by Triforce Elite
Sat Apr 30, 2005 5:56 pm
Forum: Tips & Tactics
Topic: hill and fence tactics - this tactic i used at my local oval
Replies: 5
Views: 522

you could say that i guess, oh an about the spelling and grammer,lol :D yay! i hav waterfights nearly every day! w00t!
by Triforce Elite
Fri Apr 29, 2005 9:41 pm
Forum: Tips & Tactics
Topic: yup thats right pincer defense - uh-huh
Replies: 6
Views: 565

pincer defence can be explained like this
:cps2000: :cps3000: :cps1000: :cps2500:
back 2 back 1 take on 1 very simple :D




Edited By Triforce Elite on 1114847565
by Triforce Elite
Fri Apr 29, 2005 9:35 pm
Forum: Homemades
Topic: SSTs! - read 4 more info!
Replies: 2
Views: 447

evry1 i thought about sumthin SSTs! (Soakage Sentrie Turrets) they are turrets that ppl go into, though i hav no design :goofy: i was thinkin sum1 could help design it, it may hav twin linked CPS 200 or sumthing but it would be powerful! :cps2000: :cps2000:
by Triforce Elite
Fri Apr 29, 2005 9:25 pm
Forum: Other Equipment
Topic: supplies! - how can u transport lots of supplies !
Replies: 5
Views: 765

HOW DO U TRANSPORT LOTS OF SUPPLIES UP THE ROAD WITH NO CAR! ??? ??? ??? ??? ???
by Triforce Elite
Fri Apr 29, 2005 9:20 pm
Forum: Tips & Tactics
Topic: im not kiddin! waterfightin bunkers! - yeeehhhaaaawwww!
Replies: 5
Views: 551

im not kiddin! me and some of my friends went up to our nearby oval and there was a mulch pile,we got some shovels and built it into a bunker! it has many spots that you can fire out of includeing artillary! yay im fighting in it 2day ,wish me luck! oh and by the way...i wanna use my splashzooka th...

Go to advanced search

cron